14.11.2024 Provedené práce
SO 201 Most ev.č.01142 přes Olši
- kužely – probíhá
- úpravy pod mostem – probíhá
14.11.2024 Po osmi měsících intenzivních prací je opět průjezdný most přes vlečku Českých drah a Kovony v Karviné. Původní most šel k zemi a nahradil jej nový. Součástí projektu Moravskoslezského kraje byla i rekonstrukce přilehlé silnice. Město Karviná opravilo chodníky, autobusový záliv i cyklostezku.
Číst dále... zdroj: Moravskoslezský kraj
14.11.2024 Oprava silnice technologií recyklace za studena s novým živičným povrchem
14.11.2024 Předmětem stavby je rekonstrukce silnice II/478 v souvislé délce 4,23 km. Rekonstruovaný úsek je vymezen křižovatkou se sil. III/47310 ul. Václavovická a křižovatkou se silnicí II/473 ul. Frýdecká.
Na silnici bude v rámci stavby provedena rekonstrukce vozovky při zachování současného směrového a šířkového uspořádání s výškovou úpravou nivelety vozovky. Rekonstrukce bude spočívat ve vyfrézování stávajících asfaltových vrstev vozovky a položení nových krytových asfaltových vrstev, místy s recyklací podkladních vrstev. Součástí opravy je také oprava silničního odvodnění, oprava a výměna silničních obrub společně s přídlažbou a výměna krytu za kryt betonový v místě stávajících autobusových zálivů a autobusových stání.
12.11.2024 Oficiální období zimní údržby začíná 1. listopadu a končí 31. března. V současnosti probíhá příprava techniky na zimu. To znamená přestavba aut uzpůsobených na letní údržbu na auta se zimním vybavením, jako jsou pluhy, radlice, sypače a nádoby na solanku. Součástí přípravy se provádí seřízení dávkování sypačů nebo seřízení výšky sněhových radlic nad vozovku.
12.11.2024 Jedná se o opravu povrchu silnice III/4682 (ul. Kaštanová) Třinec – Vendryně, dle diagnostického průzkumu v rozsahu provozního staničení km 0,800 – 4,520. Dále o opravu propustku 4682-3P v km 1,689.
11.11.2024 Práce spočívají ve statickém zajištění paty tělesa spodní stavby silnice, zbudováním železobetonové opěrné stěny, založené na pilotách a kotvené šikmými zemními kotvami. Po provedení rekonstrukce spodní stavby silnice bude přistoupeno k obnově jejího asfaltového povrchu a osazení nového bezpečnostního svodidla. Následně bude v celém úseku stavby obnoveno svislé i vodorovné dopravní značení, z důvodu zvýšení bezpečnosti na dané komunikaci. Práce probíhají za úplné uzavírky silnice s vyznačením objízdné trasy.
11.11.2024 Oprava silnice spočívá v odfrézování vrchní obrusné vrstvy a lokálně i ložné vrstvy vozovky, kde budou provedeny lokální vysprávky po frézování. Poté proběhne pokládka nových krytových asfaltových vrstev. Kromě opravy vozovky silnice III/46417 bude provedena i úprava nezpevněných krajnic, výstavba dvou uličních vpustí a drenážního trativodu. Následně bude v celém úseku stavby obnoveno vodorovné dopravní značení z důvodu zvýšení bezpečnosti na dané komunikaci. Práce budou probíhat za provozu, upraveného přenosnými dopravními značkami.
11.11.2024 Oprava silnice spočívá v odfrézování stávajících asfaltových vrstev vozovky, provedení lokálních vysprávek silnice po frézování. Poté proběhne pokládka nových krytových asfaltových vrstev. Kromě opravy vozovky silnice III/46414 bude provedena i obnova nezpevněných krajnic a svodidel, oprava dvou propustků a protismyková úpravy povrchu silnice v serpentýnách nebezpečného lesního úseku osady Kamanec. Následně bude v celém úseku stavby obnoveno svislé i vodorovné dopravní značení z důvodu zvýšení bezpečnosti na dané komunikaci.
6.11.2024 Předmětem stavby je rekonstrukce silnice II/478 v souvislé délce 4,23 km. Rekonstruovaný úsek je vymezen křižovatkou se sil. III/47310 ul. Václavovická a křižovatkou se silnicí II/473 ul. Frýdecká.
Na silnici bude v rámci stavby provedena rekonstrukce vozovky při zachování současného směrového a šířkového uspořádání s výškovou úpravou nivelety vozovky. Rekonstrukce bude spočívat ve vyfrézování stávajících asfaltových vrstev vozovky a položení nových krytových asfaltových vrstev, místy s recyklací podkladních vrstev. Součástí opravy je také oprava silničního odvodnění, oprava a výměna silničních obrub společně s přídlažbou a výměna krytu za kryt betonový v místě stávajících autobusových zálivů a autobusových stání.