-
Prohlášení o přístupnosti webové prezentace
Správy silnic Moravskoslezského kraje
Webová prezentace Moravskoslezského kraje je vytvořena s ohledem na přístupnost a bezbariérovost tak, aby splňovala všechny povinné a podmíněně povinné zásady přístupnosti podle vyhlášky o přístupnosti č. 64/2008 Sb.Uspořádání a ovládání webových stránek je navrženo tak, aby stránky byly dostupné jak pro alternativní prohlížeče, tak i pro osoby se specifickými potřebami. Některé texty nejsou definovány v relativních jednotkách. Pro zvětšení je potřeba použít systémových nástrojů (nastavení prohlížeče).
Toto prohlášení bylo vypracováno dne 20. 9. 2020
Informace prezentované v jiných formátech
Na webu Správy silnic Moravskoslezského kraje jsou některé informace dostupné v jiné než textové či hypertextové formě.
Dokumenty se mohou vyskytnout v těchto formátech:
PDF - pro tento formát je volně ke stažení prohlížeč Adobe Acrobat Reader.
Zpětná vazba a kontaktní údaje
Vaše náměty, postřehy či informace o problémech, na které narazíte při používání tohoto webu můžete poslat na adresu správce webu.
Radek Doffek
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Ostatní sdělení
V případě, že je pro Vás obsah a text webových stránek obtížně čitelný můžete si jej zvětšit pomocí nástroje Vašeho prohlížeče. Obsah a text webové prezentace je responzivní, tj. přizpůsobí se rozlišení Vašeho monitoru. V nejběžněji užívaných prohlížečích lze obsah a text zvětšovat a zmenšovat taktéž za užití klávesových zkratek „CTRL+ +“ pro zvětšení a „CTRL + -“ pro zmenšení .
-
ZŘIZOVACÍ LISTINA
-
POVINNÉ INFORMACE
1 Důvod a způsob založení viz. zřizovací listina 2 Organizační struktura: - Ředitelství Ostrava
• středisko Bruntál
• středisko Frýdek-Místek
• středisko Karviná
• středisko Nový Jičín
• středisko Opava
• středisko Ostrava
3.1 Písemné podaní žádosti o informace: - poštou - Správa silnic Moravskoslezského kraje, Úprkova 795/1, 702 23 Ostrava
- na podatelně ředitelství - Správa silnic Moravskoslezského kraje, Úprkova 795/1, 702 23 Ostrava
- elektronicky - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
3.2 Písemné podaní stížnosti a dalších podání: - poštou
- na podatelně ředitelství, středisek
- elektronicky
3.3 Náležitosti písemné žádosti o informace: - označení povinného subjektu, kterému je žádost určena
- odkaz, že se jedná o poskytnutí informaci ve smyslu zákona 106/1999 Sb.
- u fyzické osoby jméno, příjmení, datum narození, adresa trvalého pobytu, případně adresa pro doručování
- u právnické osoby název, IČO, e-mail, adresu sídla případně adresa pro doručování
3.4 Postup při podávání a vyřizování písemných žádostí o poskytnutí informace:
- žádost je podána dnem, kdy ji obdržel povinný subjekt
- neobsahuje-li žádost náležitosti uvedené v bodě 3.3, není žádostí ve smyslu zákona
- povinný subjekt žádost posoudí a:
a) v případě, že je žádost nesrozumitelná, či formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží.
b) v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne podání žádosti žadateli.
c) pokud bude žádat úhradu nákladů spojených s pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat, s odesláním informací žadateli či za mimořádně rozsáhlé vyhledání informací, písemně oznámí tuto skutečnost spolu s výši úhrady žadateli před poskytnutím informace. Poskytnutí informace je podmíněno zaplacením požadované úhrady. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady úhradu nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží.
d) nerozhodne-li dle písm. f) tohoto bodu, poskytne informaci v souladu se žádosti ve lhůtě nejpozději do 15 dnů, ode dne podání žádosti nebo ode dne jejího doplnění.
e) lhůtu 15 dnů pro poskytnutí informace lze prodloužit ze závažných důvodů, nejvýše však o 10 dní. Žadatel musí být o prodloužení lhůty i o jeho důvodech vždy prokazatelně informován, a to včas před uplynutím lhůty pro poskytnutí informace. Závažnými důvody jsou
- vyhledání a sběr požadovaných informací na střediscích organizace
- vyhledání a sběr objemného množství oddělených a odlišných informaci požadovaných v jedné žádosti.
f) pokud žádosti, byť i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti, s výjimkou případů, kdy se žádost odloží.
4 Odvolání:
- proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání
- o odvolaní proti rozhodnutí organizace rozhoduje zřizovatel, , kterému je odvolání spolu se spisovým materiálem předloženo ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání.
- poštou
- na podatelně ředitelství
- elektronicky
5 Nejdůležitější používané předpisy: - Zákon č.262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisu
- Vyhláška č. 104/1997 Sb., kterou se provádí zákon o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších přepisu
- Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
6 Sazebník úhrad za poskytování informací: - Cena černobílé kopie, je-li informace poskytována formou fotokopie a cena počítačového výstupu, je-li informace poskytována formou počítačového tisku
- formát A4, jednostranná kopie 0,50 Kč/ks
- formát A4, oboustranná kopie 1,00 Kč/ks
- formát A3, jednostranná kopie 1,00 Kč/ks
- formát A3, oboustranná kopie 2,00 Kč/ks - Cena barevné kopie, je-li informace poskytována formou fotokopie a cena počítačového výstupu, je-li informace poskytována formou počítačového tisku
- formát A4, jednostranná kopie 2,00 Kč/ks
- formát A4, oboustranná kopie 4,00 Kč/ks
- formát A3, jednostranná kopie 4,00 Kč/ks
- formát A3, oboustranná kopie 8,00 Kč/ks - Cena datového nosiče dat, je-li informace poskytována formou záznamu na datový nosič
- CD-R disk 10,00 Kč/ks - Cena poštovného, je-li informace zasílána poštou
- viz sazebník poštovních služeb České pošty, balné se neúčtuje - Osobní náklady spojené s mimořádně rozsáhlým vyhledáním informací se účtují, přesáhne li doba zpracování a vyhledávání informace 1 hod., ve výši 294,00 Kč za každou ukončenou.
- Náklady se neúčtují, pokud celkové náklady spojené s poskytnutím informací nepřesáhnou částku 100,00 Kč. Pokud však budou obdobné informace týmž žadatelem požadovány opakovaně, bude úhrada požadována, přestože náklady na poskytnutí informace nepřesáhnou částku 100,00 Kč.
7 Výroční zprávy dle zákona č 106/1999 Sb.8 - Ředitelství Ostrava
-
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
informace o zpracování osobních údajů
Správa silnic Moravskoslezského kraje, se sídlem Úprkova 795/1 702 23 Ostrava IČO: 00095711 jako správce osobních údajů (dále jen „správce“) v souladu s ustanovením čl. 13 a následujících Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „obecné nařízení o ochraně osobních údajů“), informuje o základních zásadách a principech na základě kterých zpracovává osobní údaje.
-
Osobní údaje správce zpracovává pouze po nezbytnou dobu, která je individuální pro jednotlivé účely zpracování.
-
V souvislosti s činností správce jsou osobní údaje zpracovávány pouze v rozsahu nezbytném pro naplnění jednotlivých účelů zpracování. Po naplnění stanovených účelů jsou osobní údaje ukládány v souladu s právními předpisy.
-
Pokud správce zpracovává Vaše osobní údaje, máte právo:
-
o požadovat od správce informaci o zpracování Vašich osobních údajů;
-
o požadovat umožnění přístupu k Vašim osobním údajům zpracovávaných správcem;
-
o požadovat opravu nepřesných osobních údajů (pokud se domníváte, že Vaše osobní údaje zpracovávané správcem jsou nepřesné);
-
o požadovat vymazání Vašich osobních údajů zpracovávaných správcem , popřípadě požadovat omezení jejich zpracování v souladu s příslušným právním základem pro zpracování osobních údajů;
-
o vznést námitku proti zpracování osobních údajů správcem;
-
o požadovat přenositelnost osobních údajů, které jste poskytl (poskytla) správci
-
o podat stížnost dozorovému orgánu;
-
-
Pokud je zpracování Vašich osobních údajů podmíněno Vašim předchozím souhlasem se zpracováním, máte právo souhlas odvolat. Tím však není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
-
Správce není povinen mít pověřence pro ochranu osobních údajů
-
-
OCHRANA OZNAMOVATELE
Oznamovatel
- je v souladu s § 9 odst. 2 písm. a) zákona 171/2023 Sb., o ochraně oznamovatelů, zaměstnanec organizace
- který má důvodné podezření, že v rámci organizace, ve které je zaměstnán, dochází k protiprávnímu jednání, či jinému porušování povinností v rámci zákona, má možnost oznámit takovéto jednání v dobré víře bez jakýchkoliv obav z odvetných opatření
- má ze strany zaměstnavatele, pokud jednal v dobré víře, právo na ochranu a zajištění anonymity. Tohoto práva pozbývá, pokud se prokáže, že vědomě uvedl nepravdivé údaje nebo nejedná v dobré víře
- má právo být vyrozuměn o přijetí oznámení do 7 dnů od jeho přijetí povinným subjektem
- má právo být informován do 30 dnů od podání o výsledku šetření, a to buď že
- podání bylo nedůvodné
- pokud bylo odůvodněné, tak o a navrhovaných opatřeních
Ochrana oznamovatele, zejména v podobě
- rozvázání pracovního poměru či jeho neprodloužení na dobu určitou;
- odvolání z místa vedoucího zaměstnance;
- uložení kárného opatření nebo kázeňského trestu;
- snížení mzdy, platu nebo odměny nebo nepřiznání osobního příplatku;
- přeložení nebo převedení na jinou práci nebo na jiné služební místo;
- negativní služební hodnocení nebo pracovní posudek;
- neumožnění odborného rozvoje;
- změna pracovní doby;
- neopodstatnění vyžadování lékařského posudku, či pracovně lékařské prohlídky;
- výpověď nebo odstoupení od smlouvy, nebo
- zásah do práva na ochranu osobnosti.
Whistleblowing
- forma podání oznámení příslušné osobě oznamovatelem z důvodu podezření páchání protiprávní činnosti, o které se oznamovatel dozvěděl v souvislosti s prací nebo jinou obdobnou činností, a to za účelem odhalení takovéhoto protiprávního jednání.
Příslušná osoba
- přijímá oznámení od oznamovatele a vykonává další činnosti s tím v související
- v podmínkách Správy silnic Moravskoslezského kraje stanoven – interní auditor
- v případě nepřítomnosti zastoupen sekretářkou ředitele
Obsah oznámení
- datum podání oznámení;
- jméno, příjmení, datum narození a kontaktní údaje oznamovatele;
- shrnutí podstaty a obsahové stránky oznámení, včetně identifikace osob, vůči kterým je oznámení směřováno, je‑li jejich totožnost známa;
- důkazy, na jejichž základě je podáváno oznámení.
Oznámení lze podat
- ústně (osobně)v budově Správy silnic Moravskoslezského kraje na adrese Úprkova 795/1, 702 23 Ostrava, a to po dohodě s příslušnou osobou. O ústním podání bude vždy vyhotoven písemný zápis.
- písemně na podatelně Správy silnic Moravskoslezského kraje na adrese Úprkova 795/1, 702 23 Ostrava v zalepené obálce s nápisem "WHISTLEBLOWING – NEOTVÍRAT".
- telefonicky na lince: 595 392 359 pondělí - pátek 9:00 – 14:00 hod.
- elektronicky na e‑mailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vnitřní oznamovací systém u organizace zaveden 01.08.2023
-
ROZPOČET A STŘEDNĚDOBÝ VÝHLED ROZPOČTU
Novelou zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, je s účinností od 21. 2. 2017 příspěvkové organizaci stanovena povinnost sestavovat rozpočet a střednědobý výhled rozpočtu, které schvaluje její zřizovatel.Rozpočet příspěvkové organizace je plán výnosů a nákladů na kalendářní rok a střednědobý výhled rozpočtu je plán nákladů a výnosů na další dva roky následující po roce, na který je sestavován plán na kalendářní rok.Povinnost zveřejnit návrh rozpočtu/střednědobého výhledu rozpočtu a schválený rozpočet/střednědobý výhled rozpočtu je zajištěna zveřejněním na internetových stránkách zřizovatele:
-
ČINNOST ORGANIZACE NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH II. A III. TŘÍD
Hlavními činnostmi v souladu se zřizovací listinou jsou činnosti, které jsou nutné pro správu a celoroční údržbu silnic, jejich součástí a příslušenství (včetně mostů) na území Moravskoslezského kraje. Jedná se zejména o tyto činnosti:
letní údržba silnic včetně součástí a příslušenství;- zajišťování sjízdnosti v zimním období;
- údržba a opravy mostů;
- údržba dopravního značení;
- údržba zeleně;
- majetková správa silniční sítě.
Kromě hlavních činností provádí Správa silnic Moravskoslezského kraje doplňkovou činnost:
-
Údržba a opravy místních a účelových komunikací včetně jejich součástí a příslušenství;
-
zimní a letní údržba silnic I. tříd na území Moravskoslezského kraje na základě smlouvy o dílo uzavřené s Ministerstvem dopravy ČR;
-
provádění staveb včetně jejich částí;
-
poskytování služeb;
-
nákup a prodej.
Správa silnic Moravskoslezského kraje (SSMSK) provádí přípravu a realizaci investiční výstavby na pozemních komunikacích II. a III. třídy v souladu s plánem schváleným radou kraje a projednaným v investiční komisi a ve výboru pro dopravu. Plán přípravy a realizace staveb je připravován v souladu se zpracovanou „Koncepcí rozvoje dopravní infrastruktury v Moravskoslezském kraji“ a „Bílou knihou“. Ředitel organizace předkládá radě kraje pravidelně zprávu o plnění tohoto úkolu.Údržba silnic I. tříd na území Moravskoslezského kraje je zajišťována prostřednictvím Správy silnic MSK v rozsahu stanoveném smlouvou s vlastníkem komunikace, tj. státem, zastoupeným Ministerstvem dopravy.
Zimní údržba komunikacíJedná se o specifickou činnost s předem neznámými vstupy při nepřetržité povinnosti vlastníka silnice zajišťovat sjízdnost a jeho odpovědnosti za škody způsobené závadami ve sjízdnosti tak, jak jsou upraveny zákonem č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů. Náklady na zajištění zimní údržby jsou významně ovlivňovány zejména extrémním vývojem zimního počasí s tvorbou závějí a sněhových jazyků, se silnými mrazy, s výskytem ledovky a náledí. SSMSK zajisťuje v souladu s "Plánem zimní údržby silnic" 2 556 km silnic II. a III. třídy a také 24 km účelových komunikací ve vlastnictví kraje. Část výkonů zimní údržby silnic je prováděna dodavatelsky. Jedná se zejména o údržbu silnic na území statutárního města Ostravy, na cestmistrovství obvodu Bílovec střediska Nový Jičín a menší výkony na ostatních střediscích, zejména výpomoc při odklízení sněhu při intenzivním spadu sněhu, a to formou povolání další techniky k posílení vlastních kapacit. Dodavatelské výkony jsou řízeny dispečery organizace, přičemž je takto zajišťována rovněž kontrola kvality provádění zimní údržby silnic a současně také spotřeba materiálů k výkonu údržby.
Opravy a údržba vozovek
Organizací je navrhován plán souvislých úprav, který je realizován se souhlasem rady Moravskoslezského kraje. V rámci běžné údržby silnic jsou prováděny opravy živičných krytů, a to lokální opravy povrchů, velkoplošné opravy povrchů silnic, zálivky trhlin a spár včetně udržovacích nátěrů, čištění vozovek v zákonných termínech.
V této oblasti vedení organizace pokračuje v uplatňování požadavků na kvalitu prováděných prací a na sjednocování technologií oprav mezi středisky. Pozornost je věnována důslednějšímu využití techniky v rámci jednotlivých středisek zápůjčkami ve volné kapacitě včetně osádek. Značný důraz je kladen na zajištění bezpečnosti zaměstnanců při provádění prací na silnicích s využitím světelných signalizačních a výstražných zařízení.
Údržba a opravy dopravního značení
Práce jsou prováděny dle platných technických podmínek. Pozornost je věnována systematickým výměnám a doplňování svislého dopravního značení, zejména v souvislosti s předepsanou reflexivitou značky, s uvedením do provozu kompletního tahu dálnice D1 a směrování průmyslových zón a letiště Leoše Janáčka. Značná část vynaložených prostředků na svislé dopravní značení je odčerpávána krádežemi dopravních značek, dopravními nehodami a vandalismem. Vedení organizace pokračuje v uplatňování požadavku provádět kvalitní vodorovné dopravní značení na vybrané silniční síti II. a III. třídy v souvislých úsecích, zejména ve vazbě na provedené souvislé opravy vozovek.
Probíhala rovněž kontrola, údržba a opravy směrového a velkoplošného značení krajského orientačního turistického informačního systému (KOTIS), která spočívala ve výměně poškozených částí, rovnání a mytí.
Údržba a opravy bezpečnostního vybavení silnic
Údržba bezpečnostního vybavení spočívá v pravidelné údržbě směrových sloupků, v jejich opravách a v osazování nových. Část vynaložených prostředků je bohužel odčerpávána krádežemi a vandalismem. V tomto směru byla značná pozornost věnována zajištění udržitelnosti projektů rekonstrukcí a modernizací silnic, financovaných z evropských dotací doplňováním poškozených nebo zcizených zařízení na těchto úsecích. Tato oblast údržby obsahuje rovněž opravy svodidel po dopravních nehodách, výměnu zkorodovaných pásnic, instalaci nových svodidel a také náhradu již dle ČSN a TP neodpovídajících zařízení.
Údržba a opravy silničního tělesa a jeho odvodnění
Prioritou údržbových činností je údržba a opravy odvodnění silnic, zejména čištění silničních vpustí a kanalizace v průjezdních úsecích městy a obcemi, údržba, seřezávání krajnic a čištění silničních příkopů v úsecích nezastavěných. Důležitým prvkem zůstává údržba a opravy propustů, jejich čištění a zlepšení odtokových poměrů vod ze silničního tělesa.
Údržba a opravy mostů
Na mostních objektech jsou prováděny údržbové práce tj. čištění mostovek, běžná údržba dilatačních závěrů, zábradlí, říms a odvodňovačů v souladu s plánem běžných oprav a dále opatření k zabránění zhoršování stavu mostů na základě výsledků hlavních prohlídek. Plánování, příprava a realizace oprav mostních objektů je zajišťována na základě běžných a hlavních prohlídek mostů, jež jsou prováděny v souladu s platnou legislativou. Hlavní pozornost byla věnována především zajištění nezbytné údržby a oprav u mostů se stavebně technickým stavem špatný a velmi špatný s cílem zajištění zlepšení stavu mostu po nezbytné období do doby jeho rekonstrukce.
Údržba a opravy ostatních silničních objektů
Jedná se o opravy a údržbu opěrných zdí formou oprav říms, zábradlí a pohledových ploch sanačními technologiemi. U autobusových zálivů ve městech jsou prováděny opravy povrchu vozovky zalitím spár, trhlin a oprava dlažby.
Údržba silniční zeleně
Údržba silniční zeleně je prováděna celoročně a to v době vegetačního klidu (zimní období) prováděním ořezů, kácením přestárlých a bezpečnost ohrožujících stromů, mýcením náletových dřevin, odstraňováním pařezů a jiných pevných překážek, bílením kmenů stromů stojícím v blízkosti vozovky. V období letním probíhá výsadba nových porostů, sečení ploch silničních pozemků podle zatřídění komunikace a s ohledem na zabezpečení rozhledových poměrů. Vzhledem ke zdravotnímu stavu vzrostlé zeleně podél silnic a na možné ohrožení účastníků silničního provozu buďto pádem větví nebo celých stromů, je pozornost věnována zejména zajištění kácení a ořezů takovýchto nebezpečných stromů a dále na údržbu, resp. obnovení průjezdního profilu ořezem.
Ostatní činnosti - dozor, správa, ochrana silniční sítě
Jedná se o zajišťování kontrolních a správních činností, silničním zákonem nařízených pravidelných prohlídek silnic a mostů, majetkové správy, vedení pasportů a registrů silnic a mostů, provádění průzkumů a měření, investorskou a dopravně inženýrskou činnost formou přípravy realizace staveb a výkonem technického dozoru na nich.
-
VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Profil zadavatele dle ust. § 214 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů:
-
POLITIKA INTEGROVANÉHO SYSTÉMU ŘÍZENÍ
dle požadavku norem ČSN EN ISO 9001:2009 a ČSN EN ISO 14001:2005
Hlavním předmětem činnosti Správy silnic Moravskoslezského kraje, p. o. je údržba a opravy silniční sítě a zajištění realizace dopravních a inženýrských staveb.
Organizace uplatňuje při všech svých činnostech moderní technologie, jak v oblasti strojního a technického vybavení, tak v oblasti používání nových materiálů a surovin. Zároveň klade vysoký důraz na odbornost všech pracovníků a spolupracujících firem.
V souvislosti s růstem kvalitativních a kvantitativních požadavků při provádění svých činností vedení organizace zajišťuje neustálé zlepšování svých činností v oblasti kvality, prevenci znečištění a dopadů na životní prostředí a další zlepšování účinnosti zavedených systémů řízení.
Snahou SSMSK, p. o. je zajistit:- aby všechny její provozy, činnosti a služby dosáhly své výkonnosti takovým způsobem, který zajišťuje celkovou kvalitu ve vztahu k prosperitě, finančním, lidským a informačním zdrojům, životnímu prostředí a internímu systému bezpečnosti práce.
- udržitelný vývoj a dlouhodobé zajištění účelného hospodaření našich středisek prostřednictvím snížením rizik, zvýšením efektivity a výhod pro zákazníky. Zavazujeme se pracovat tak, abychom neohrožovali náš současný svět ani budoucí generace.
- při všech svých činnostech plnění zákonných a jiných požadavků platných pro oblasti životního prostředí, bezpečnosti práce a kvalitu.
- uplatňování v rámci vnitřní a vnější komunikace aktivní přístup k posilování uvědomění a neustálého zlepšování. Otevřeným přístupem a dialogem uvnitř organizace a s veřejností, kdy přijímá podněty a reaguje na ně, je zajišťována účinná komunikace tak, aby splňovala všechny své zásady.
Tato Politika je sdělována všem zainteresovaným stranám, včetně pracovníků organizace.
Ing. Tomáš Böhmředitel organizacePlatné certifikáty ISO
-
ORGANIZAČNÍ STRUKTURA ORGANIZACE
středisko cestmistrovství Bruntál Bruntál cestmistrovství Krnov cestmistrovství Rýmařov cestmistrovství Jindřichov středisko cestmistrovství Frýdek-Místek Frýdek-Místek cestmistrovství detašované prac. Bíla Nová Dědina cestmistroství Bystřice ředitelství středisko cestmistrovství Ostrava Karviná Albrechtice středisko cestmistrovství detašované prac. Nový Jičín Nový Jičín Frenštát pod Radh. cestmistrovství Odry středisko cestmistrovství Opava Opava cestmistrovství Hlučín cestmistrovství Vítkov cestmistrovství Hrabyně středisko Ostrava
Podkategorie
Volná místa
VOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA
Dokumenty k výběrovému řízení:
• Souhlas se zpracováním osobních údajů
• Přihláška do výběrového řízení
Seznam volných pracovních míst: