23.06.2021 Stavba řeší rekonstrukci stávající opěrné zdi sil. III/01125 podél toku Sedlinka v obci Nové Sedlice. Bude vybudována nová úhlová ŽB zeď, základ je šířky 1,70m, výšky 0,70m. Šířka dříku je max. 0,80m v patě dříku,
po výšce je šířka dříku proměnná vzhledem ke sklonu líce 7:1.
22.06.2021 Aktuálně prováděné a provedené práce:
- Provádění zásypu (obnova konstrukčních vrstev vozovky) v místě hloubkových sanací podkladních vrstev vozovky
- Zřizování nových silničních obrub vč. kamenné přídlažby (jednořádku)
- Předlažba – výšková úprava stávajícího jednořádku z žul. kostek
16.6.2021 Realizace STRABAG, cena 49,6 mil. Kč
Dvě technologie, ve dvou úsecích s navýšením pro zvýšení únosnosti
T: 1.6.2021-28.9.2021
14.6.2021 Silnice II/483 most ev.č. 483-001 Hodslavice
- dokončení mikropilot druhé opěry
- armování základového pasu druhé opěry
11.6.2021 Dne 19. 7. 2021 bude zahájena oprava povrchu ulice Dělnická v Havířově. Oprava silnice III/4746 (vlastník MSK) je koordinována s opravou silnice I/11 ulic Dlouhá a Hlavní. Oprava ul. Dělnická potrvá do září letošního roku. Stavba zahrnuje kromě povrchu silnice také opravu odvodnění, autobusových zálivů a obnovu vodorovného dopravního značení. Vzhledem k tomu, že tato stavba výrazně zkomplikuje dopravu ve městě Havířov, žádáme řidiče o pozorné sledování aktuálních změn dopravního značení a zvýšenou opatrnost.
11.6.2021 Aktuálně prováděné a provedené práce:
- Provádění hloubkových sanací podkladních vrstev vozovky v předem určených místech stavby
- Oprava silničního odvodnění komunikace (výměna uličních vpustí)
- Zřizování silničních obrub a jednořádku z žul. kostek
11.6.2021 Aktuálně prováděné a provedené práce:
- Obnova vodorovného dopravního značení
11.6.2021
- Byly provedeny výkopy pro založení mostu
- Jsou provedeny zápory vč.výdřevy + převázky
10.6.2021 Parní válec sehrál důležitou úlohu při stavbách a údržbě silnic v celé jejich historii. Už v dávných dobách staří Římané, kteří byli průkopníci v jejich výstavbě, používali k hutnění vrstveného kamene různých válců. Nejprve dřevěných, tažených lidskou silou a později koňským spřežením. Parní válec jako takový, se začal používat až koncem osmnáctého stolení při masivní industrializaci měst a nutností vybudovat mezi nimi dopravní cesty.